Zbývající počet míst za zvýhodněnou cenu 7 800 Kč 2 600 Kč:

  0  0
Days
:
 
  0  0
:
 
  0  0

:
 
  0  0

You missed out!

Finanční poradci zažívají největší propad obchodů za posledních několik let

řada finanční poradců se zaměřila na prodej hypotečních úvěrů......

  • Inflace a vysoké úrokové sazby se podepisují na propadu zájmu o hypoteční úvěry
  • Dle statistik České bankovní asociace je meziroční propad nových hypoték 73 %
  • Hypoteční trh se dostal pod deset miliard korun. Jde o nejhorší výsledek od roku 2010.

Jmenuji se Pavel Fara a od roku 2010 učím finanční poradce,
jak prodávat více díky internetu. 

Finanční poradci, kteří chtějí uspět - musí získávat nové obchody

V posledních měsících se celou naší společností nesou negativní zprávy. Ať už jde o válku, inflaci, zdražování, Covid...Lidé mají strach z budoucnosti a proto mění své chování. Začínají šetřit, méně utrácet a každou investovanou korunu si pořádně promyslí. 


V poslední době jsem mluvil s finančními poradci a rozdělil bych je na dvě skupiny:

První skupina zažívá jedny z nejtěžších týdnů za celou dobu, co se věnují finančnímu poradenství. Druhá skupina říká, že krizi pociťují, ale na jejich obchodech se to nijak dramaticky neprojevuje. Jednoduše prodávají, získávají nové obchody a Vy teď můžete být mezi nimi....

Jsem přesvědčen, že teď se láme chleba. Následující týdny a měsíce rozhodnou o tom, zda váš byznys poletí nahoru nebo bude pomalu upadat. 

Kde a jak získávat nové obchody?

Od roku 2010 učím finanční poradce, jak získávat nové obchody díky internetu. A upřímně? Mám pocit, že jsem řekl úplně všechno. Říkám si, že snad každý finanční poradce už musel přijít na to, že v dnešní době není otázkou, zda být na internetu, ale něco chytrého...


Za těch 12 let jsem byl svědkem mnoha příběhů, kdy někteří poradci následovali krok za krokem, co jsem jim poradil, přidali k tomu něco svého a dnes? Patří mezi špičky svého oboru. Dokázali nejen na internetu být, ale udělat si z internetu nástroj, jak pravidelně získávat nové obchody.


Tito poradci patří do té druhé skupiny, která prodává a získává nové obchody... 

Ukážu vám 3 postupy, které musíte udělat, abyste patřili do té skupiny poradců, kteří prodávají a získávají nové obchody krize nekrize.

Trh se sice zpomalil, ale nezastavil se

1) Musíte rozšířit svou sféru vlivu


Zájemců o vaše služby je stále méně...

Méně vám volají.....

Méně vám píšou....

Méně se s vámi setkávají....


Ubylo zájemců o vaše služby, ale věřte, že tady pořád nějací jsou a vy teď musíte zařídit, aby se dostali právě k vám. Musíte rozšířit svou sféru vlivu. A když říkám rozšířit, tak myslím opravdu pořádně rozšířit.

Nejlepší způsob, jak rozšířit svou sféru vlivu je využít internet - neexistuje žádné jiné místo na světě, které by vám umožňilo oslovit desítky, stovky, klidně tisíce nových klientů najednou. Pořád existují cesty, jak toho docílit zdarma, nebo doslova za pár korun.

2) Musíte umět automatizovaně komunikovat


Dokážete najednou oslovit desítky, stovky, či tisíce lidí? 


Víte, jak docílit toho, aby na vás lidé nezapomněli? 


Víte, jak automatizovat tvorbu obsahu? 


Nikdy předtím nebylo pro finanční poradce, tak důležité vědět, jak moderní nástroje nejen používat, ale hlavně, jak je efektivně využít.


3) Musíte začít dělat něco jinak


Nejgeniálnější muž všech dob Albert Einstein popsal definici šílenství takto:


Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky."


Ruku na srdce, kdy jste naposledy udělali něco jinak? Když se podíváte do historie na všechny předešlé krize, tak každá krize měla své vítěze a poražené. Vítězové dělali něco jinak. 


Uměli se odlišit od davu.

Bohužel většina finančních poradců se odlišit neumí.

Vy to TEĎ musíte udělat.

Právě teď máte 3 možnosti:

1) Můžete vyčkávat.

Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Ekonomika a celý svět funguje v cyklech. Pokud se rozhodnete, že nic nezměníte, tak je možné, že se vám za rok, za dva, za tři začne opět dařit.

Ale znáte to rčení -
kdo chvíli stál, stojí opodál.

2) Můžete se do toho pustit sami.

Prozradil jsem vám 3 postupy, které můžete vzít a sami aplikovat do praxe. Problém je, že v tom budete sami. Nebudete vědět, proč vám něco funguje, nebo nefunguje.


Pravděpodobně ztratíte hodně času, energie a peněz při přošlapávání slepých uliček. Ale jsem si jistý, že když se do toho pustíte, tak metodou pokus omyl, to zvládnete. 


3) Můžete se do toho pustit s námi.

Rozšířit svou sféru vlivu, zvládnout moderní nástroje a začít dělat věci jinak. 


Všechny tyhle věci si teď můžete nastavit podle návodu, který jsem pro vás připravil s kolegy z mého týmu. 


Je tady ale ještě jedna důležitá věc, a to je schopnost udělat si z krize příležitost.


Schopnost najít a využít příležitosti, které ostatní nevidí nebo třeba taky nechtějí vidět.


Když v tom jste sami, tak je to těžké. 


A já vám teď ukážu způsob, jak v tom sami být nemusíte:

Představuji vám třítýdenní program:

JAK PRODÁVAT V KRIZI

Žádná nudná teorie.

Žádná předtočená videa.

Ale konkrétní tipy z praxe, které víme, že fungují.


Připravili jsme pro vás 6 modulů, které budou probíhat živě přes nástroj Zoom. To znamená, že nemusíte nikam jezdit a moduly můžete sledovat doma, v kanceláři....

Budeme se potkávat vždy 2x týdně v úterý a ve čtvrtek. Ke všem modulům se budete moct libovolně vracet. Přístup budete mít minimálně na 12 měsíců. 

Co všechno se v jednotlivých modulech dozvíte?

1. modul: Co dělat v krizi na internetu - první část (18. října)

Ukážeme vám 3 typy aktivit, které vám pomohou s rozšiřováním vaší sféry vlivu a taky vám představíme akční pro vylepšení vašeho webu. Pokud svůj web ještě nemáte, tak vám jej vytvoříme v aplikaci Chytrý web poradce. 


2. modul: Na co se v krizi soustředit v osobním rozvoji a sebemotivaci (20. října)

Tímto modulem vás provedeme společně s Ivo Tomanem, kterého určitě znáte jako motivačního speakra a autora mnoha knih o osobním rozvoji. Ivo Toman se v minulosti živil přímým prodejem a proto s ním probereme i téma  „Prodej z očí do očí".

3. modul: Jak v krizi rozšířit svou sféru vlivu (25. října)

Na tento modul jsme si pozvali dalšího hosta, a to je Joe Muczka. Joe je vyhledávaným evropským malířem, jehož díla se prodávají po celém světě za statisícové i milionové částky. Stejně jako Ivo Toman, tak i Joe se dřív živil přímým prodejem.

4. modul: Co dělat v krizi na internetu - druhá část (27. října)

V tomto modulu vám jednak dáme akční plán pro práci s databází vašich kontaktů a pak se ještě podíváme na nové možnosti na sociálních sítích. Co teď funguje a čemu se raději vyhnout.
 

5. modul: 12 praktických tipů pro nastartování prodeje v krizi (1.listopadu)

Dostanete od nás 12 konkrétních tipů s návody od nás a našich hostů. Vyberte si jednu nebo více věcí, které můžete hned začít dělat a získávat díky tomu nové obchody.

6. modul: Sdílení nejlepší praxe (3. listopadu)

Ze své praxe vím, že v průběhu kurzu se vždy mnohým účastníkům podaří už během první týdnů získávat nové obchody a klienty. V posledním modulu budete mít možnost se vzájemně inspirovat a sdílet své poznatky, zkušenosti a úspěchy. 

Unikátní propojení makléřů a poradců 

Pokud mě sledujete delší dobu, tak jistě víte, že úzce spolupracuji s Tomášem Kučerou, který dělá podobné věci pro realitní makléře. Mimořádná doba si žádá mimořádné činy a proto jsem se s Tomášem domluvil, že tento program připravíme spolu a poprvé v historii pozveme do programu společně jak poradce, tak realitní makléře.


V čem to pro vás bude přínosné?


Jak jsem již zmínil, tak jedna z klíčových věcí, kterou musíte jako finanční poradce zvládnout je rozšířit svou sféru vlivu. Realitní makléři jim s tím mohou pomoci! Každý realitní makléř, když prodává nemovitost, tak se přirozeně dostává k lidem, kteří řeší hypotéku.

Není žádné tajemství, že makléři s finančními poradci spolupracují. V průběhu kurzu vznikne přirozený networking, tak aby si makléři a poradci vzájemně pomohli rozšířit sféru vlivu.

Investice, která se vám vyplatí


Třítýdenní program s názvem „Jak prodávat v krizise prodává za 7 800 Kč. Vy teď máte jedinečnou příležitost vstoupit do kurzu v neveřejném předprodeji.


Za třetinovou cenu.


To znamená, že namísto 7 800 Kč teď zaplatíte pouze 2 600 Kč.


Moje zkušenost je taková, že řadě poradců se již v průběhu kurzu podaří získat nové obchody.


Investice se jim díky jednoho nového obchodu vrátila klidně několikanásobně.

Jdete do toho? Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku" a získejte své místo v kurzu.

100% garance vrácení peněz

Bezpečná platba

100% garance vrácení peněz

Dávám vám stoprocentní garanci vrácení peněz. Pokud kdykoliv
v průběhu kurzu zjistíte, že to není pro vás, dostanete všechny
své peníze zpátky. 
Bez otázek. Rovnou na váš účet.

Pavel Fara

Na koho se můžete v kurzu těšit?

Tomáš Kučera

Tomáš Kučera je mediálně nejznámější makléř s 20letou praxí. S Tomášem už několik let úzce spolupracuji.

Joe Muczka

Joe je vyhledávaným evropským malířem, jehož díval se prodávají po celém světě za statisícové i milionové částky. Možná jste o něm četli v magazínu Forbes, když prodal své NFT za milion korun. Zároveň se Joe dřív živil přímým prodejem.

Ivo Toman

Ivo Toman je známý český školitel, motivátor a autor 16 knih. Jeho nejznámnější knížka je “Debordelizace hlavy”. Ivo Toman se v minulosti také živil přímým prodejem. 

Tři parádní bonusy pro účastníky kurzu

1. Aplikace Chytrý web poradce na měsíc ZDARMA

Tento bonus ocení každý poradce, který ještě nemá svůj web, nebo nástroj pro automatizovanou komunikaci. Aplikaci budete mít po celou dobu trvání kurzu ZDARMA. 


2. Videonávod, jak mít vše na svém webu nastaveno

V tomto návodu vám ukážeme, co vše a hlavně, jak má mít poradce na webových stránkách vytvořeno a nastaveno, aby mu internet přinášel nové obchody. 

3. Vstupenka na živou akci s názvem „Jak prodávat v krizi"

Akci uspořádáme po skončení tohoto on-line kurzu. Už teď vám můžu slíbit, že akce se zúčastní úspěšní poradci a makléři, kteří přijdou ukázat, jak jim on-line funguje a s čím vším slaví úspěch.

100% garance vrácení peněz

Bezpečná platba


Děkuji, že jste si udělali čas a přečetli si celou tuto stránku.


Nikdy nebyl lepší důvod, zkusit nové postupy, než teď. Ale zadek za vás nikdo nezvedne.


Teď je to na vás. S těmi z vás, kteří se rozhodli vstoupit do kurzu se brzy uvidíme.

Těším se, až mi dáte vědět, že se vám podařilo získat nový obchod.


Pavel Fara
Zakladatel Chytrý web poradce

Copyright - Tomawell s.r.o